Business software die ontwikkeld is voor jouw klanten. Een perfecte synchronisatie met Twinfield.
Complete business software voor je klanten
Naadloze synchronisatie met Twinfield
Eenvoudig online samenwerken met klanten
Binnen 30 seconden accounts klaar-zetten
Volledige controle over alle klant- accounts
"Wij denken actief met onze klanten mee en bieden ze graag een software-oplossing die past bij hun manier van werken. Workfield past hier perfect bij. De klant heeft het gemak van Workfield en wij blijven werken in onze vertrouwde omgeving van Twinfield."
Michel Boekestijn
Boekestijn Administratiekantoor
Software waar je klant
écht mee kan werken.
Je vertrouwde Twinfield-omgeving is speciaal voor accountants en boekhouders ontwikkeld. Dat zoeken je klanten ook - maar dan voor ondernemers.
Flexibele business software

Met Workfield bied je jouw klanten de business software die ze zoeken. Van eenvoudige facturatie tot het stroomlijnen van alle bedrijfsprocessen, Workfield past bij iedere ondernemer.

Voor ZZP en MKB

Dankzij de flexibele abonnementen is Workfield ook geschikt voor zzp’ers en kleine ondernemers. In MKB-organisaties werken teams altijd met de meest actuele gegevens en communiceren gemakkelijk via chat en e-mail.

Pakketten en modules

Welk type organisatie je klant ook heeft, met keuze uit 3 pakketten kan een onderneming direct van start. Met meer dan 10 extra modules, van Abonnementen tot HRM en van Afspraken tot een VoIP-koppeling, kunnen klanten hun abonnement zelf samenstellen.

€ 20,- p/m
Basis
De administratie op orde: factureren, Scan & Herken en perfecte synchronisatie met jouw boekhouding in Twinfield.
€ 50,- p/m
Projecten & Uren
Plan en beheer projecten, registreer uren via web en mobiele app en houd overzicht door diverse rapportages.
€ 50,- p/m
Verkoop & Handel
Geavanceerd voorraad- en artikelbeheer en orders versturen en ontvangen via de klantenportal.
Klanten kunnen naast deze pakketten uit 10 extra modules
kiezen om hun abonnement uit te breiden.
Bied je klant inzicht in zijn bedrijfsprestaties.
Jij doet de boekhouding. Je klant wil inzicht. Met Workfield ziet je klant direct hoe hij of zij ervoor staat.
Verkoop- en inkoopfacturen

Gebruikers van Workfield hebben een real-time overzicht van de uitgaande en openstaande facturen en kunnen via Scan & Herken zelf hun inkoopfacturen en bonnen verwerken.

Directe bankkoppeling

Door de synchronisatie met Twinfield ziet de klant bij- en afschrijvingen direct terug in Workfield. Bovendien hebben ondernemers altijd een duidelijk beeld van welke facturen herinnerd moeten worden.

Rapportages en statistieken

In Workfield staan er tientallen rapportages en statistieken klaar om ondernemers te laten zien hoe hun bedrijf ervoor staat. Ondernemen is tenslotte ook kunnen inspringen op (soms onverwachte) veranderingen.

Gewoon een goed
verhaal
naar je klant
Business software die speciaal ontwikkeld is naar de wensen van de ondernemer - dat verkoopt zichzelf. Bovendien kun je van onze saleskit gebruik maken om je klant te overtuigen!
Saleskit voor kantoren
In de saleskit: Video voor je klanten
Stop met zoeken naar gegevens.
 Laat ze gewoon binnenstromen.
Laat je klanten in Workfield werken en bespaar tijd én geld door onze slimme tools, communicatie- mogelijkheden en synchronisatie.
Automatische synchronisatie met Twinfield

Natuurlijk worden alle gegevens uit beide softwarepakketten naadloos met elkaar gesynchroniseerd.

Tijd over? Vast niet.

Daarom draait het bij Workfield om tijdsbesparing: chat met klanten, gebruik onze unieke Vraagposten en nog veel meer.

Altijd inzicht in de administratie van je klant

Nooit meer wachten op documenten of informatie: direct zelf toegang tot relevante gegevens. Gemakkelijk en efficiënt.

Volledige controle over alle accounts

Altijd inzicht in accounts van je klanten via Workfield. Download rapportages, beheer de boekhoudkoppeling en houd zicht op hun bedrijfsprestaties.

In 30 seconden accounts toevoegen

Een klant-account opzetten kost maar een halve minuut! Daarna kan de synchronisatie direct worden gestart en is het account klaar om gebruikt te worden.

Aantrekkelijke accountancy-regeling

Als accountant en boekhouder profiteer je van scherpe inkoopprijzen en oplopende voordelen naarmate je meer klanten aansluit. Meer weten? Neem contact met ons op!

Altijd in contact met je klanten
Chatten via web en mobiele app

Direct vanuit Workfield een bericht sturen met een vraag of mededeling, zo makkelijk is het. Onderweg? Natuurlijk start je ook met de app een chatgesprek.

Items en documenten bespreken

Heb je een vraag of opmerking over een document in Workfield? Stuur vanuit het item een bericht en de klant krijgt de chat én het document direct in beeld.

Vraagposten

Missen er gegevens bij een bepaalde boeking? Dan ziet de klant dat in één oogopslag terug onder ‘Vraagposten’ in het hoofdmenu.

Samen werkt alles beter. Houd de lijnen nog korter.
Boekhoudkoppeling

Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB. Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.

Communiceer over vanalles

Workfield biedt krachtige functies die ontwikkeld zijn met uw kantoor in gedachte. Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.

Automatische betalingen

Zet Workfield in als klantenportaal om eenvoudig met uw klant te communiceren en samen te werken. Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect.

Inzage in uw account

Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB. Workfield is een flexibel softwarepakket dat perfect inzetbaar is voor ZZP en MKB.


Benieuwd naar de mogelijkheden?
Jacqueline en Tom vertellen je graag alles wat Workfield te bieden heeft!

Jacqueline Spruijt Tom van Eijmeren