Deze combinatie zien we niet vaak, kunnen we u helpen om tot een goede indicatie te komen?    Ja, graag!  Nee, bedankt
Voor accountants
Workfield voor ondernemers
Kies welk Workfield-pakket het beste bij jouw organisatie past.
Ik ben al Twinfield-klant
€ 20,- p/m
Basis
Functies
Relatiebeheer
Facturatie
Inboeken van facturen
Onbeperkt Scan & Herken
Artikelbeheer
Offertes
Bankbetalingen
Mobiele app
iDEAL-betalingen
Samenwerking accountant
Eerste 2 gebruikers
Workfield gratis proberen
Twinfield boekhouden
Voor Workfield is Twinfield vereist. Na registratie word je benaderd voor een passend abonnement.
€ 50,- p/m
Projecten & Uren
Functies
Alles van pakket 'Basis'
Projectmanagement
Urenregistratie
Automatische inplanning
Takenlijsten
Uren accorderen
Werkbonnen
Teamchat
Mobiele apps
Tickets verwerken
Werkklokken
Workfield gratis proberen
Twinfield boekhouden
Voor Workfield is Twinfield vereist. Na registratie word je benaderd voor een passend abonnement.
€ 50,- p/m
Verkoop & Handel
Functies
Alles van pakket 'Basis'
Artikelbeheer
Staffelprijzen
Voorraadbeheer
Inkooporders
Verkooporders
Bestellijsten
Serienummers beheren
Orders via klantenportal
Telmomenten
Offertes maken
Workfield gratis proberen
Twinfield boekhouden
Voor Workfield is Twinfield vereist. Na registratie word je benaderd voor een passend abonnement.
Extra functies
Na registratie kun je je pakket uitbreiden met allerlei handige modules. Een module kost € 15,- p/m.
Agenda
Altijd een strakke planning met onze agenda waar je slimme afspraken maakt met collega's en uitnodigingen verstuurt.
Telefonie
Telefoneren wordt weer leuk: Koppel je VoIP-dienst aan Workfield en registreer automatisch gesprekken, schakel door en bekijk logboeken.
Support tickets
Til je klantenservice naar een hoger niveau door tickets toe te wijzen aan medewerkers en slimme notificaties te ontvangen van statusupdates.
Problemen
Laat klanten of medewerkers problemen inschieten via onze bugtracker en houd iedereen eenvoudig op de hoogte van de voortgang.
Taken
Getting things done: Met onze takenlijst vergeet je nooit meer een to-do en houd je collega's scherp door taken voor ze in te plannen.
Abonnementen
Onze nieuwe krachtpatser: Er is geen abonnement dat je niet met deze module kunt samenstellen en bijhouden. Dat beloven we.
Ritregistratie
Nauwkeurige en overzichtelijke registratie van zakelijke kilometers en voorrijkosten, zowel via het web als op basis van GPS.
Incasseren
Makkelijk voor je onderneming en makkelijk voor je klanten: facturen veilig laten betalen via automatische incasso.
Sales
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het binnenhalen van klanten een peulenschil door ons slimme leadmanagement.
Websitebezoekers
Weten wie je website heeft bezoekt en daar met één klik een prospect van maken? Met deze module stel je precies in welke bezoekers je wilt herkennen.
HRM
De informatie van je personeel beheren was nog nooit zo makkelijk: direct inzicht in de stand van zaken en eenvoudig medewerkers toevoegen.
Gegevensbeheer
Eenvoudig sheets samenstellen met gegevens uit je Workspace-account, online te delen met klanten of collega’s.