Workfield voor uw klanten
Er zijn verschillende Workfield-pakketten die je klanten kan
aanbieden, afhankelijk van hun organisatie.
Wij werken al met Twinfield
€ ,-
Basis
Relatiebeheer
Facturatie
Artikelbeheer
Offertes
Inboeken van facturen
Onbeperkt Scan & Herken
Bankbetalingen
Terugkerende facturen
iDEAL-betalingen
Financiële rapportages
Twinfield boekhouden
€ ,
Projecten & Uren
Alles van pakket 'Basis'
Projectmanagement
Urenregistratie
Automatische inplanning
Takenlijsten
Uren accorderen
Werkbonnen
Teamchat
Mobiele apps
Tickets verwerken
Werkklokken
Twinfield boekhouden
€ ,-
Verkoop & Handel
Alles van pakket 'Basis'
Artikelbeheer
Staffelprijzen
Voorraadbeheer
Inkooporders
Verkooporders
Bestellijsten
Serienummers beheren
Orders via klantenportal
Telmomenten
Offertes maken
Twinfield boekhouden
Extra functies
Je klant kan zijn pakket uitbreiden door allerlei handige modules te activeren.
Module 'Afspraken' is inbegrepen
Afspraken
Altijd een strakke planning met onze agenda waar je slimme afspraken maakt met collega's en uitnodigingen verstuurt.
Module 'Taken' is inbegrepen
Taken
Getting things done: Met onze takenlijst vergeet je nooit meer een to-do en houd je collega's scherp door taken voor ze in te plannen.
Module 'Abonnementen' is inbegrepen
Abonnementen
Onze nieuwe krachtpatser: Er is geen abonnement dat je niet met deze module kunt samenstellen en bijhouden. Dat beloven we.
Module 'Ritregistratie' is inbegrepen
Ritregistratie
Nauwkeurige en overzichtelijke registratie van zakelijke kilometers en voorrijkosten, zowel via het web als op basis van GPS.
Module 'Incasseren' is inbegrepen
Incasseren
Makkelijk voor je onderneming en makkelijk voor je klanten: facturen veilig laten betalen via automatische incasso.
Module 'Sales' is inbegrepen
Sales
Laat geen verkoopkans onbenut: Met de module Sales wordt het binnenhalen van klanten een peulenschil door ons slimme leadmanagement.
Module 'HRM' is inbegrepen
HRM
De informatie van je personeel beheren was nog nooit zo makkelijk: direct inzicht in de stand van zaken en eenvoudig medewerkers toevoegen.
Module 'Gegevensbeheer' is inbegrepen
Gegevensbeheer
Eenvoudig sheets samenstellen met gegevens uit je Workspace-account, online te delen met klanten of collega’s.