Chatsupport

Kun je inloggen op Workfield? Start dan via de reddingsboei rechtsboven in beeld een chat met één van onze medewerkers.

Mailsupport

Heb je vragen dan kun je die altijd sturen naar support@workspace.nl. Wij streven ernaar binnen één werkdag te antwoorden.

Telefonische support

Als chatsupport niet beschikbaar is, kun je ons uiteraard altijd telefonisch bereiken. Voor telefonische support bel je naar 010 - 30 70 806 voor vragen over Twinfield Boekhouden.

Veelgestelde vragen
Wat is de looptijd van een abonnement?

Pakketten en modules sluit je altijd voor minimaal 1 maand af. Daarna kun je ze maandelijks uit- en inschakelen. Zo pas je je abonnement eenvoudig aan en weet je zeker dat het altijd bij je organisatie blijft passen.

Moet ik software installeren om Workfield te gebruiken?

Nee. Met Workfield werk je in de cloud, dus je kunt direct van start. Wil je onze mobiele of native apps gebruiken, dan moet je deze uiteraard wel downloaden en op het desbetreffende apparaat installeren.

Kan ik mijn gegevens uit andere software meenemen naar Workfield?

Bij Workfield bieden we je de mogelijkheid om bepaalde zaken te importeren. Zo kun je d.m.v. Excel-bestanden je relaties en artikelen gemakkelijk overzetten. Ook verkoopfacturen kun je met Scan & Herken verwerken in Workfield.

Kan ik pakketten en modules eerst uitproberen?

Uiteraard! Je kunt alle functies eerst 30 dagen gratis proberen. Na je proefperiode wordt er niets automatisch geactiveerd: je beslist zelf welke pakketten en modules je betaald wilt activeren.

Mijn accountant gebruikt al Twinfield, kan ik zelf een account bij Workfield afsluiten?

Dat kan: klik op Gratis Proberen en vul tijdens de registratie de gegevens van je accountant of boekhouder in. Wij zorgen er vervolgens samen met je accountant voor dat je snel met Workfield aan de slag kunt!

Zijn de tarieven per maand of per gebruiker?

Bij Workfield betaal je per maand. Bij ieder abonnement zijn 2 gebruikers inbegrepen. Meer gebruikers aansluiten? Geen probleem, je kunt zo veel medewerkers toevoegen als je wilt - deze kosten €10 per gebruiker per maand.

Worden er opstartkosten gerekend?

Nee, een account aanmaken bij Workfield is gratis, net als je proefperiode van 30 dagen. Pas als je na je proefperiode pakketten of modules betaald activeert, ontvang je een factuur.

Ik heb geen Twinfield-abonnement. Kan ik toch een abonnement bij Workfield afsluiten?

Nee, Workfield werkt alleen met een synchronisatie naar een Twinfield-abonnement. Heb je een accountant of boekhouder? Informeer dan of deze Twinfield gebruikt of laat ons contact met hem of haar opnemen.

Ik heb een vraag over de boekhouding in Twinfield. Moet ik contact opnemen met jullie?

Als je vraag gaat over de boekhoudsoftware, dan kun je contact opnemen met de supportafdeling van Twinfield via 033 - 467 70 01 . Bij alle andere vragen staan we voor je klaar via onze chat of via 010 - 30 70 806.